آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
اشتباهات رایج در تولید محتوا" alt="اشتباهات رایج در تولید محتوا شامل چه مواردی می شود؟">

اشتباهات رایج در تولید محتوا شامل چه مواردی می شود؟

یکی از اصلی ترین روشهای تجارت الکترونیکی تولید محتوا است . قلب تپنده کسب کار شما نیز می باشد . به دلیل اینکه شما باید کسب وکار خود را به بازار هدف معرفی کنید و مهمترین ابزار شما برای تولید محتوا می باشد . گاهی اوقات تولیدکنندگان محتوا امکان دارد اشتباهاتی داشته باشند که به جای روز به روز بیشتر شدن مخاطبین کمتر هم بشوند . البته باید درنظر داشته باشید که برای شروع باید اطلاعات کافی داشته باشید و درصورت نداشتن دانش تولید محتوا ان را کسب کنید . در ادامه ما توضیح میدهیم که اشتباهات رایج در تولید محتوا چه هستند تا از بروز انها جلوگیری کنید . بسیار مهم است که محتوای شما هیچگونه کپی نداشته باشسد و مناسب با نیاز های کاربر باشد. برای داشتن یک محتوای جذاب و به روز می توانید به لینک تولید محتوا در کرمان مراجعه کنید.

اشتباهات رایج در تولید محتوا:

توجه نکردن به نیاز و سوال کاربر

توجه داشته باشید که هنگام نوشتن مقاله هدف اصلی شما باید پاسخ به نیاز و سوال کاربر باشد . حتما از مطالبی که کاربر را خسته میکنند و حاشیه هستند پرهیز کنید . فراموش نشود که قبل از هرچیزی باید به سوال کاربر جواب دهید . اگر موضوع مقاله شما هدفمند باشد و در طول تمام محتوا به موضوع بپردازید ترافیک بازدیدی صفحه خود افزایش می یابد .

کلمه یا عبارت کلیدی مشخص نباشد

برای شروع نوشتن ابتدا درمورد کلمه کلیدی تحقیق کنید همچنین باید برای اینکه مخاطب خسته نشوند از مطلب باید عبارات و مفاهیم مرتبط به آن را بگذارید . البته در نظر داشته باشید که باید به عنوان های محتوا خود توجه داشته باشید و سعی کنید متائی را ارائه دهند که کاربر با نگاه کردن بتواند پاسخ سوالات خود را کشف کند

عدم تحقیق در مورد کلمه کلیدی

درصورت کپی کردن محتواهای دیگران مخاطب بی اعتماد می شود

یکی از اشتباه ترین کارهایی که یک کارشناس تولید محتوا میتونه انجام بده کپی کردن محتوا های دیگران است . هرچند توسط الگوریتم پاندای گوگل شناخته می شود سریعا و از صفحات گوگل حذف میشود. ناگفته نماند که متن هر نویسنده اعتبار او است البته شما میتوانید با خواندن دیگر مطالب و فهمیدن مفاهیم ان محتوای خود را بنویسید اما اجازه کپی کردن ندارید .

استفاده نکردن از تصاویر یا ویدیو

حافظه تصویری در بین افراد تاثیر گذار تر است پس سعی کنید که از عکس های مرتبط با موضوع و متن استفاده کنید . وجود پادکست و نمودارها مخاطبین را مشتاق به دنبال کردن موضوع میکنند و همچنین متن را هم متنوع میکند .

امکان دارد هنگام نوشتن مقاله انقدر به بر روی سئو قرار گرفتن یا جایگاه در صفحه ی نتایج گوگل تمرکز کرده باشید که از هدف اصلی غافل شوید . درواقع کاربران شما افرادی هستند که قرار است شما محصول یا خدمات خود را ارائه دهید برای همین شما نحوه ی نگارشتان طوری باشد که کاربران شما حس رضایت داشته باشند . البته درنظر داشته باشید که تکرار بیش از اندازه مخاطب را خسته و محتوا خود را بی ارزش جلوه ندهید .

عدم ویرایش و تصحیح نوشته خود

برای اینکه یک محتوا با کیفیت داشته باشید نوشتن محتوا بدون ویرایش را فراموش کنید . شما باید بعد از نوشتن محتوا خود ان را بلند بخوانید و جملات غیر قابل فهم را تغییر دهید. هنگام نوشتن محتوای خود به علائم نگارشی دقت کنید مانند ویرگول ، علامت سوال ، دو نقطه و دیگر علامت های نگارشی را در جای مناسب قرار دهید . در نظر داشته باشید که با املای درست کلمات به هر سبک نوشتاری که دارید حس رضایت بیشتری را کاربران بر انگیخته میکند .

متناسب و تاثیر گذار نبودن عنوان محتوا

برای بیشتر جذب شدن مخاطبان خود انتخاب عنوان خوب خیلی مهم است و نباید اگر وقت کافی را برای نوشتن ، تهیه ی عکس ها و دیگر عوامل درنظر گرفتید عنوان را فراموش کنید . اولین عاملی که باعث جذب کاربر و انتخاب محتوا شما می شود عنوان محتواست . همانطور که قبلا گفته ایم کاربر باید جواب سوال خود را دریافت کند . درنتیجه با یک عنوان بد مخاطبین خود را از دست میدهید .

اهمیت تولید محتوا در بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا ی خوب و نوشتن یک مقاله کار آسانی نیست و نیاز دارد که دانش کافی داشته باشید . برای تبدیل کردن مخاطبین خود به خریدار و جذب بیشتر کاربر نیاز است که با تولید محتوا ی خوب از محصولات یا خدمات خود انها را تحت تاثیر قرار بدهید .

خیلی مهم است که از همان ابتدای کار اصول تولید محتوا را یاد بگیرید و در نظر داشته باشید تا هرگز دچار اشتباهاتی که اعتبار  و ارزش محتوا یتان پایین می آوردند ، نشوید .

اصول اقدام به عمل را رعایت نکردن

زمانی که شما محتوا یا مقاله را مینویسید باید در نظر داشته باشید که در انتهای یا در بین ان به محصول یا خدمات اشاره کنید تا ترغیب شوند که روی لینک کلیک کنند . برای تبدیل مخاطب به مشتری نیاز است که اینکار را انجام بدهید . البته با لینک دهی به بقیه صفحات خودتان هم میتوانید انجام دهید .

Comments

یک پاسخ به “اشتباهات رایج در تولید محتوا شامل چه مواردی می شود؟”

  1. I very delighted to find this internet site on bing, just what I was searching for as well saved to fav

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *