آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
هزینه ساخت اپلیکیشن" alt="هزینه ساخت اپلیکیشن📱با مشاورین ما تماس بگیرید">

هزینه ساخت اپلیکیشن📱با مشاورین ما تماس بگیرید

هزینه ساخت اپلیکیشن چقدر است؟ مراحل ساخت اپلیکیشن چیست؟ چگونه یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کنیم؟ این ها همه سوالاتی است که بسیار پرسیده می شود. این روز ها بیشترین سیستم عاملی که مورد استفاده قرار میگیرد اندروید است که نرم افزار های متعددی برای این سیستم عامل طراحی شده است و طراحی می شود . یکی از بهترین شرکت های طراحی اپیکیشن در کرمان اسمارتن است که با بیش از ده سال تجربه با تیم تخصصی خود توانسته است بهترین خدمات خود را در این زمین عرضه کند .

مقدمه:

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که مردم در موبایلشان بیشتر به چه کاری مشغول هستند؟ بدون شک هر کس در اپلیکیشنی خود را سرگرم کرده است. از اپلیکیشن های بیزینس های کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ و اپلیکیشن های مذهبی. در واقع از این اپلیکیشن ها برای گسترده تر شدن بیشتر مشاغل استفاده می شود.  قبل از شروع توضیح مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل ما ترجیح دادیم که به یک سری از سوالات شما کاربران عزیز پاسخ بدهیم.

ساخت اپلیکیشن چقدر زمان می برد؟

مدت زمان ساخت یک اپلیکیشن به موارد زیادی بستگی دارد که باید همه آن موارد لحاظ شوند. سه مورد اساسی که تعیین کننده هزینه ساخت اپلیکیشن است به شرح زیر است:

  • نوع اپلیکیشن
  • پیچیدگی های آن
  • روش توسعه آن

اینگونه ممکن است یک اپلیکیشن چند ماه زمان ببرد و یکی دیگر تا یکسال زمان نیاز داشته باشد. به طور کلی زمان ساخت یک اپلیکیشن بین 6 ماه تا یکسال می باشد. اگر پروژه ای بسیار ساده باشد حتی تا یکماه نیز می توان آن را انجام داد. اما اگر قصد داشته باشید اپلیکیشنی مانند facebook را بسازید طبیعتا باید انتظار این را داشته باشید که چند سال صبر کنید.

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن چقدر می باشد؟

هزینه ساخت یک اپلیکیشن به پیچیدگی و ویژگی های آن بستگی دارد. برای مثال اپلیکیشنی که ازGPS استفاده می کند هزینه اش نسبت به یک اپلیکیشن با محتوای ساده بیشتر است. اپلیکیشن های با ویژگی های پیچیده به کار بیشتری در قسمت  back   end نیاز دارد که مشخصا این عوامل هزینه را بالاتر می برد. تصور کنید که شما می خواهید که کاربر هر بار وارد اپلیکیشن می شود یک پروفایل یونیک داشته باشد  این کار به یرور های تایید هویت نیاز دارد از طرفی اطلاعات وارد شده همه این افراد یک امنیت بسیار قوی ای نیاز دارد. روش های توسعه نیز بر قیمت کار تاثیر قابل توجهی می گذارد. 5متد برای ساخت یک اپلیکیشن:

  • low-level coding
  • hybrid apps
  • rapid app development
  • cookie-cutter apps
  • BuildFire

هر کدام از این متد ها هزینه های گوناگونی دارد. از میان متد های بالا low-level coding گرانترین است. چرا گرانتر؟چون شما نیاز دارید افرادی را در حوزه توسعه دهنده اپلیکیشن را استخدام کنید.

به طور کلی:

هزینه ساخت یک اپلیکیشن به عواملی چون ویژگی های آن،روش توسعه و نوع برنامه بستگی دارد اما ممکن است شما یک پروژه داشته باشید و شخصی آن را با هزینه 200دلار در ساعت انجام دهد و شخص تازه کاری همان کار را با 30 دلار در ساعت انجام دهد.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید:

معیار های خاصی در تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید وجود دارد. حدود 70% از مردم با سیستم عامل اندروید کار می کنند. به همین دلیل متقاضیان برای ساخت اپلیکیشن اندروید بیشتر از اپلیکیشن ios می باشد. نکته جالب اینجاست که هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید نسبت به ios کمتر می باشد. هزینه ساخت اپلیکیبشن به عوامل زیادی بستگی دارد و هرچه خدمات بیشتری به اپ خود اضافه کنید هزینه آن هم تغییر می کند. عوامل زیر می تواند در تعیین هزینه ها تغییر ایجاد کند.

نقشه

مسیر یابی

لوکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع اپلیکیشن، ویژگی ها و عملکرد، پیچیدگی و نرخ توسعه دهنده متفاوت است. به این ترتیب، داشتن درک روشنی از هزینه های موجود قبل از شروع یک پروژه توسعه ضروری است.

عوامل موثر بر هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید

عوامل متعددی بر هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید تاثیر می گذارد. این شامل:

نوع برنامه

نوع برنامه ای که می خواهید توسعه دهید نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. به عنوان مثال، یک برنامه کاربردی ساده مانند ماشین حساب هزینه کمتری نسبت به یک برنامه پیچیده مانند یک پلت فرم رسانه های اجتماعی دارد.

ویژگی ها و عملکرد

هر چه یک برنامه دارای ویژگی ها و عملکرد بیشتری باشد، هزینه توسعه آن بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، برنامه‌ای که نیاز به یکپارچه‌سازی با خدمات شخص ثالث مانند دروازه‌های پرداخت دارد، بیشتر از یک برنامه مستقل هزینه خواهد داشت.

پیچیدگی

پیچیدگی یک برنامه نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد. یک برنامه ساده با چند صفحه نمایش هزینه کمتری نسبت به یک برنامه پیچیده با چندین صفحه نمایش، انیمیشن و تعامل دارد.

نرخ های توسعه دهنده

این مورد نیز نقش بسزایی در تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن اندرویدی دارند. نرخ ها بسته به تجربه، مکان و تخصص توسعه دهنده متفاوت است.

هزینه ساخت اپلیکیشن در اسمارتن:

همانطور که گفتیم هزینه ساخت اپلیکیشن متنوع است و بستگی به خدماتی دارد که شما به آن اضافه می کنید. برای بررسی هزینه اپلیکیشن خود در اسمارتن می توانید با مشاورین ما تماس برقرارکنید.

09213417534📲

چگونه اپلیکیشن طراحی کنیم :

شناختن سلیقه خودتان

اولین و مهم ترین کار برای ساخت هرچیزی که برایتان هائز اهمیت است مطابقت آن بر طبق علایق و سلیقه خودتان است. که درصورت برخورد با مشکلی انگیزه ای برای رفع ان داشته باشید . همچنین از ان هم دیرتر خسته میشوید . علاوه بر آن ممکن است شما یک ایده داشته باشید اما باید توجه کنید که ایده شما باید قابل اجرا باشد.

یک ایده انتخاب کنید

حال که سلیقه دلخواه خود را یافت کرده اید وقت ان است که ایده ای را هم خلق کنید . نیاز نیست حتما به خود سخت بگیرید برای شروع از یک طرح ساده شروع کنید . بسته به اپلیکیشن خود میتوانید ایده های متفاوت و متنوعی هم در نظر بگیرید و استفاده کنید . برای مثال اگر اپلیکیشن مورد نظرتان اشپزی است میتوانید این ایده را استفاده که قابلیت این هم داشته باشد که افراد دستور پخت شخصی خود را هم اپلود کنند. یا حتی بر اساس نیاز خود اپلیکیشن طراحی کنید به طور مثال اگر فردی فراموش کار هستید میتوانید یک اپلیکیشن طراحی کنید که جهت یاداوری کارهایتان کمک کند .

بازار را تحلیل کنید

باید بررسی کنید که آیا بازار به این اپلیکیشن شما نیاز دارد یا خیر. آیا مطابق نیاز کاربران ساخته شده است یا خیر؟ اگر بدون تحقیق کار خود را به اتمام برساند بدون شک با اتاف هزینه و وقت رو به رو خواهید شد. می توانید برای مطمئن شدن از بازار مصاحبه و نظر سنجی راه اندازی کنید.

وظایف اصلی را تعریف کنید

از کارهایی که دوست دارید اپلیکیشن تان انجام دهد را فهرست کنید . سپس در اخر نگاهی به انها کنید و از خود بپرسید که واقعا این قابلیت مورد نیاز است؟ لازم است که درمورد پروژه مورد نظرتان به دقت فکر کنید .

وقت ان است که طراحی ایده کلی به سر انجام برسانید

برای سریع تر شدن کارهایتان هیچ راهی بهتر از کاغذ و قلم نیست . حالا وقت ان است که جای گذاری دکمه ها را مشخص کنید و طی این فرایند نکات کلیدی و مهم را یادداشت کنید .

طرح ریزی فلوچارت مربوط به UI

حالا که مشخص شده است که دوست دارید اپلیکیشن مورد نظر خود چگونه به نظر بیاید وقت ان رسیده است که به این موضوع رسیدگی کنید که مشتری هایتان چگونه با ان ارتباط برقرار کنند . اینکه چگونه باید از شروع تا پایان با اپلیکیشن  با ان کار کنند . فراموش نکنید که تمامی Use-case  را تعیین کنید .

طراحی پایگاه داده

تمامی سناریو ها و اتفاقاتی که ممکن است برای کاربر رخ دهد را درنظر بگیرید .

تحقیق کردن بر روی راه حل ها

حال که ایده ها را پیاده سازی کرده اید . باید این نکته را در نظر داشته باشید که یک برنامه نویس خوب باید بداند که چه زمانی از کد های دیگران استفاده کند و چه زمانی استفاده نکند .

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *