آخرین مقالات:
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
ایمیل مارکتینگ چگونه در کسب و کار تاثیر می گذارد

ایمیل مارکتینگ چگونه در کسب و کار تاثیر می گذارد

ایمیل مارکتینگ به عنوان یک استراتژی فروش و بازاریابی تعریف می شود که در آن یک پیام تجاری برای یک مخاطب خاص ارسال می شود تا تعامل، تشویق به تبدیل و الهام بخش ارجاعات را افزایش دهد.

با توجه به ROI استثنایی بازاریابی ایمیلی، اکنون در کسب و کارهای B2B و B2C در سراسر جهان ضروری است.

بازاریابی ایمیلی هر استراتژی بازاریابی است که شامل ارسال ایمیل های تجاری به گروهی از مشتریان یا مشتریان بالقوه می شود. از نظر فنی، ایمیل مارکتینگ ارتباطات یک به یک را نیز پوشش می دهد، مانند پیام هایی که برای حل یک سوال خاص مشتری ارسال می شوند.

ایمیل مارکتینگ چیست:

از آنجایی که برندها سعی می کنند روابط خود را با مشتریان خود از طریق کانال های دیجیتال تقویت کنند، یافتن تکنیک های موثر و بهینه شده از نظر هزینه بسیار مهم است. بازاریابی ایمیلی به دلیل دسترسی گسترده، سهولت استفاده و بازده اثبات شده در این لیست در رتبه بالایی قرار دارد. بر اساس برخی برآوردها، بازاریابان حتی می توانند به ازای هر ۱ دلار سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیلی، تا ۳۸ دلار ارزش را باز کنند.

تفاوت ایمیل مارکتینگ و تبلیغات ایمیلی :

عده ای این دو عبارت را به صورت مترادف به کار می برند با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ چیزی فراتر از تبلیغات ایمیلی است. تبلیغات ایمیلی ارتباط یک طرفه ای است که شما یک ایمیل مشخص را برای مخاطبان خود می فرستید. اما بازاریابی ایمیل یک ارتباط دو طرفه با مشتری است. یکی از ابزار های ایمیل مارکتینگ خبرنامه می باشد. برای مثال فروشگاه هایی که به طور بازه مشخص تخفیفات و جشنواره ها را در قالب یک خبر نامه برای مشتریان خود ارسال می کنند.

یک ایمیل بازاریابی معمولی دارای اجزای زیر است:

موضوع

 خط موضوع اولین نقطه تماس شما با مشتری در صندوق ورودی اوست.

خوش امدگویی

 می‌توانید پیام‌های گرافیکی یا یک‌اندازه را انتخاب کنید که برای هر مشتری شخصی‌سازی نشده باشد. به عنوان مثال، در مورد اعلامیه های شرکت، یک تبریک عمومی برای همه منطقی است. اتوماسیون بازاریابی

یک پنجره جدید باز می‌کند همچنین به شما امکان می‌دهد با نام هر مشتری خوشامدگویی کنید. این یک لمس شخصی است که می تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتر شود.

محتوا

هیچ قالب خاصی برای ایجاد محتوای بازاریابی ایمیلی وجود ندارد. می توانید با متن ها و تصاویر بازی کنید، نمودارها و GIF ها را اضافه کنید و حتی ویدیوها را جاسازی کنید. ما جنبه محتوایی چیزها را در بخش نمونه های ایمیل مارکتینگ در زیر مورد بحث قرار می دهیم.

CTA

 CTA یا Call to Action مستقیماً ایمیل بازاریابی شما را به یک اقدام درآمدزا پیوند می دهد. به عنوان مثال، ممکن است از یک مشتری فعلی خواسته شود که دوباره به سبد خرید خود مراجعه کند، از یک سرنخ جدید درخواست شود که مشترک شود، و مشتری که “خروج کرده است” می تواند از آخرین پیشنهادات و محصولات مطلع شود.

دکمه لغو اشتراک

این بهترین روش ایمیل مارکتینگ ضروری است که باید دنبال شود. اغلب، شرکت‌ها با خرید لیست‌های ایمیل، شناسه ایمیل مشتری را دریافت می‌کنند. در حالی که ارتباط ممکن است مرتبط باشد، مشتری باید همیشه آزادی انصراف داشته باشد. این اعتماد به برند شما را القا می کند و شفافیت را ایجاد می کند.

دیدگاه: