آخرین مقالات:
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
روش های کسب درآمد از وب سایت چیست؟

روش های کسب درآمد از وب سایت چیست؟

می‌خواهید از اینترنت درآمد کسب کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ نیازی به نگرانی نیست  در طول این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه از یک وب سایت درآمدزایی کنید تا آن را به یک ماشین پول ساز تبدیل کنید.

روش های کسب درآمد از وب سایت :

۱٫ پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات با Google AdSense

۲٫ فروش فضای تبلیغاتی

۳٫ بازاریابی وابسته

۴٫ کسب درآمد مبتنی بر اهدا

۵٫ فروش محصولات یا خدمات خود

کسب درآمد از یک وب سایت نیاز به زمان و تعهد دارد. ممکن است در ابتدا میزان درآمد مورد انتظار را به دست نیاورید، اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند.

نحوه کسب درآمد از یک وب سایت

این بخش استراتژی های کسب درآمد بلند مدت و کوتاه مدت برای وب سایت شما را پوشش می دهد. همچنین نکات و ترفندهایی وجود خواهد داشت تا بتوانید از هر روش حداکثر استفاده را ببرید. در اینجا ده روش موثر برای کسب درآمد از وب سایت خود در سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

۱٫ پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات با Google AdSense

PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن صاحبان وب‌سایت هر بار که خواننده روی یک بنر تبلیغاتی کلیک می‌کند، درآمد غیرفعالی کسب می‌کنند. محبوب ترین ابزار برای این کار Google AdSense است.

Google AdSense یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد اضافی است زیرا راه اندازی آن به تلاش زیادی نیاز ندارد. صاحب وب سایت می تواند به سرعت و به سادگی تبلیغات را در وبلاگ یا وب سایت قرار دهد. یک چیز عالی دیگر این است که حتی اگر چندین سایت داشته باشید، همچنان می توانید برای شریک AdSense درخواست دهید.

مقاله مرتبط: سئو سایت در کرمان برای فروش و کسب درآمد بیشتر 

نحوه کسب درآمد از وب سایت با Google AdSense:

  • شرایط و ضوابط را بخوانید. مطمئن شوید که وب سایت شما تمام معیارها را دارد.
  • برای ثبت نام در AdSense اقدام کنید و منتظر تایید باشید.
  • پس از تأیید حساب شما، به سادگی کد جاوا اسکریپت را در یک ویجت جاسازی کنید.
  • تبلیغات را در هر جایی که دوست دارید در وب سایت خود قرار دهید.

۲. فروش فضای تبلیغاتی

فروش فضای رایگان در سایت شما به طور مستقیم به تبلیغ کنندگان نیز ارزش امتحان دارد. این روش زمان‌برتر است، اما درآمدی را که از نمایش تبلیغات به دست می‌آورید، به حداکثر می‌رساند.

تبلیغات می تواند به شکل یک پیوند در پایین صفحه، بنرهای جانبی یا پاپ آپ های کوچک باشد. قیمت گذاری برای هر یک نیز می تواند متفاوت باشد زیرا شما بر مذاکرات قیمت نیز کنترل دارید.

با این حال، برای استفاده از این روش، باید نرخ تبدیل و همچنین ترافیک بالایی داشته باشید. از آنجایی که این روش از مدل پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای بازدیدکننده استفاده می کند، بسته به تعداد افرادی که بر روی تبلیغ کلیک می کنند یا از سایت بازدید می کنند، مبلغی توسط تبلیغ کنندگان به شما پرداخت می شود.

۳٫ بازاریابی وابسته

Hostinger Affiliates به عنوان یکی از بهترین برنامه های بازاریابی وابسته است.

اگر استعداد بررسی یا تبلیغ محصولات دارید، می توانید سعی کنید بازاریابی وابسته را برای کسب درآمد از یک وب سایت شروع کنید.

از طریق پیوندهای وابسته، می توانید هنگام خرید خوانندگان محصولات یا خدمات شرکت هایی که به آنها وابسته هستید، کمیسیون دریافت کنید.

اگر وب سایت شما دارای پایگاه کاربری فعالی باشد که به نظرات شما گوش می دهد، بازاریابی وابسته یکی از ساده ترین روش ها برای کسب درآمد غیرفعال است. وب سایت هایی مانند Wirecutter و Smart Passive Income موفقیت خود را از طریق بازاریابی وابسته به دست آورده اند.

۴٫ کسب درآمد مبتنی بر اهدا

اگر محتوای شما برای خواننده ارزش دارد و برای رشد وب سایت خود نیاز به حمایت دارید، می توانید مودبانه درخواست کمک مالی کنید. هر خواننده ای کمک مالی نمی کند، اما اگر ترافیک کافی داشته باشید، ممکن است به اندازه کافی درآمد کسب کنید تا به طور کامل وب سایت خود را حفظ کنید و مقداری پول در کنار آن به دست آورید.

می‌توانید دکمه‌های کمک مالی را در سایت خود تنظیم کنید که به خوانندگان اجازه می‌دهد مستقیماً مشارکت کنند.

۵٫ فروش محصولات یا خدمات خود

اگر محصولات و مهارت های لازم برای فروش آنها را دارید و نمی خواهید با دردسر باز کردن یک فروشگاه فیزیکی کنار بیایید، باید به فکر افتتاح یک فروشگاه اینترنتی باشید. وب سایت هایی مانند Bellroy و Tattly با ارائه محصولات و خدمات عالی به مشتریان خود ثروت خود را به صورت آنلاین به دست آورده اند.

نحوه کسب درآمد از وب سایت از طریق تجارت الکترونیک:

  • جایگاه خود را تنظیم کنید.
  • نام دامنه را جستجو کنید، نام دامنه مناسب را انتخاب کنید.
  • یک طرح میزبانی وب بخرید.
  • وردپرس را نصب کنید.
  • WooCommerce یا یک پلت فرم تجارت الکترونیک مشابه را راه اندازی کنید.
  • فروشگاه خود را با مرور تم ها و سفارشی کردن آن طراحی کنید.
  • مکان هایی که می توانید با آنها شروع کنید: کتابخانه تم WooCommerce و کتابخانه قالب WordPress WooCommerce. همچنین می‌توانید برای شروع از طراحی الهام‌بخشی استفاده کنید.
  • محصولات خود را با پیمایش به Products -> Add New در نوار کناری اضافه کنید
  • بازاریابی را شروع کنید و اولین فروش خود را دریافت کنید.

 

اگر قصد دارید یک وب سایت حرفه ای در هر کجای ایران زمین، مانند طراحی سایت در کرمان، طراحی سایت در مشهد و … با طراحی زیبا مناسب کسب و کار خود داشته باشید به وب سایت ما مراجعه کنید. برای مشاهده نمونه کار ها و مشاوره رایگان با شماره ۳۲۴۳۲۵۳۰-۰۳۴ تماس بگیرید.

 
 

 

 

دیدگاه: