آخرین مقالات:
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
مزایای تبلیغات با پوستر های تبلیغاتی+طراحی پوستر

مزایای تبلیغات با پوستر های تبلیغاتی+طراحی پوستر

طراحی پوستر یکی از پر درآمد ترین مشاغل امروزه محسوب می شود. در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که پوستر چیست و در نهایت چگونه طراحان آن را طراحی می کنند. برای طراحی بنر و پوستر باید به یک متخصص گرافیک مراجعه کنید تا طراح های خاص و منحصر به فردی داشته باشید. شرکت اسمارتن با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک در کرمان فعالیت می کند. با ما همراه باشید تابا مزایای طراحی پوستر اشناشوید.

پوستر چیست؟

از پوستر ها برای انتقال اطلاعات یا فراخوان به افراد استفاده می کنند. ابعاد پوستر ها می تواند دذ حد یک کارت پستال و یا تبلیغات بیلبورد ها باشد. پوستر ها شامل عکس و نوشته ، عکس و یا تنها نوشته باشد.

تاریخچه پیدایش پوستر:

 تاریخچه ی پیدایش آن به اواخر قرن ۱۹ بر می گردد. اما عده ای معتقدند که زمان پیدایش اولیه آن به زمان غار نشینان برمی گردد که با حک کردن تصاویری روی سنگ ها سعی داشتند مفاهیمی به آیندگان برسانند.

پوستر ها از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

پوستر ها شامل موارد زیر می باشند:

  • رنگ
  • فونت
  • خطوط و نماد ها
  • تصاویر و…

انتخاب رنگ و فونت تاثیر مهمی در معنا و مفهوم سایت می گذارد. پس در انتخاب آنها باید دقت کنید.

مزایای استفاده از پوستر ها برای تبلیغات:

چات یک پوستر یکی از ارزان ترین روش ها برای تبلیغات است. علاوه بر مقرون به صرفه بودن آن به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند.

مراحل طراحی یک پوستر:

در ابتدا باید ذهن خلاقی داشته باشید. چرا که اگر مشتری متوجه تشابه آن با پوستر دیگری شود دیگر برایش جذابیتی ندارد.

ابتدا باید اهداف خود را از تهیه پوستر مشخص کنید

  1. انتخاب قالب پوستر
  2. افزودن تصاویر
  3. افزودن متن
  4. انتخاب رنگ و فونت
  5. افزودن cta

مرحله ی اول:

در ابتدا باید بررسی کنیم که مخاطبان پوستر ما در چه رده سنی هستند و اهداف ما از تعیین پوستر چیست. تعیین اهداف نقش زیادی در طراحی مراحل بعدی دارد و دانستن این اطلاعات تاثیر زیادی در روند کار طراحان دارد.

مرحله ی دوم:

مرحله ی بعدی انتخاب یک قالب مناسب است. برای مثال اگر پوستر شما تجاری است باید از رنگ های مناسب آن استفاده کنید.

مرحله ی سوم:

جذاب ترین بخش طراحی پوستر انتخاب عکس مناسب است. تصاویر به پوستر روح می بخشد و باید از تصاویر بسیار با کیفیت استفاده کنید.

مرحله ی چهارم:

متن شما می تواند حاوی اطلاعاتی مثل اطلاعات زمان و مکان و .. نیز باشد. سعی کنید از متن های کوتاه و با مفهوم استفاده کنید.

مرحله ی پنجم:

مرحله آخر شامل انتخاب رنگ و فونت متناسب با موضوع پوستر است.

انواع پوستر ها:

پوستر های تجاری:

برای معرفی و تبلیغ یک محصول بهتر است از پوسترهای تجاری استفاده کرد.

پوستر های آموزشی و بهداشتی:

در این نوع از پوستر ها  رنگ شناسی اهمیت خاصی ندارد و فقط مقصود انتقال اطلاعات است.

پوستر های مذهبی:

برای اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.

پوستر های سینمایی:

افراد را برای تماشای فیلم ها تشویق می کند.

دیدگاه: