آخرین مقالات:
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
آموزش تغییر دامنه سایت فقط با ۴ مرحله ساده
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
تکنیک Content First در طراحی سایت چیست؟
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
اشتباهات رایج در استفاده از پاپ آپ ها که باید از آنها دوری کنید
وظایف متخصص سئو چیست+تاثیر آن روی وب سایت

وظایف متخصص سئو چیست+تاثیر آن روی وب سایت

شاید واژه ی سئو را تا به حال شنیده باشید . در واقع به یک سری راهکار ها گفته می شود که موجب افزایش رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود. سئو به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود. سئوی داخلی به این معناست که یک سری کارها در سایت انجام شود تا رتبه ی آن بیشتر شود. کارهایی چون انتشار مقالات و سرعت سایت از این دسته هستند. به مجموعه اقداماتی که در سایت های دیگر انجام می شود و موجب بازدید بیشتر سایت شما می شود سئوی خارجی می گویند.

متخصص سئو چه کسی است؟

به شخصی که یک سایت را آنالیز می کند و تصمیم می گیرد که چه اقداماتی روی آن انجام شود تا رتبه ی آن در نتایج گوگل بهبود یابد را متخصص سئو میگوییم.

مهارت هایی که یک متخصص سئو نیاز دارد:

تحقیق کلمه ی کلیدی:

یک متخصص سئو از طریق دانشی که دارد باید تشخیص دهد که کاربران سایت بیشتر چه کلماتی را جست و جو می کنند و زمانی که وارد سایت می شوند بیشتر به دنبال چه چیزی هستند.

سئوی داخلی:

متخصص سئو باید بتواند یک محتوای خوب برای سایت بسازد. از کلمه های کلیدی در میان متن به خوبی استفاده کند و علاوه بر آن از متاتگ ها در جای مناسب استفاده کند. او باید عکس های مقاله را به خوبی فشرده سازی کند و هم چنین از لینک سازی داخلی استفاده کند. همه ی این عوامل در تولید یک محتوای خوب و رقابتی نقش به سزایی دارد.

سئوی تکنیکال:

متخصص سئو با استفاده از نقشه سایت و فایل robots.txt سایت خودرا برای گوگل معرفی کند و مشخص کند که چه صفحاتی از سایت ایندکس شوند.

بک لینک:

یکی دیگر از فاکتور های مهم بک لینک است. داشتن بک لینک های خوب و با کیفیت برای سایت تاثیر به سزایی در بهبود رتبه بندی سایت دارد.

بررسی سرعت سایت:

موتور های جست و جو سایت هایی را که سرعت بارگذاری  بالاتری دارند را بیشتر ترجیح می دهند. یک سئو کار برای بررسی و بهبود سرعت سایت عوامل زیادی را باید بسنجد. بعضی از این اقدامات به شرح زیر است:

  • هاست مهم ترین نقش را در سرعت سایت دارد. قدم اول برای داشتن یک وب سایت انتخاب یک هاست با کیفیت و پر سرعت است.
  • استفاده از یک DNS با سرعت.
  • یک سئو کار حرفه ای باید فایل های بارگذاری شده در سایت را تا حد امکان فشرده سازی کند. بهینه سازی فایل های سایت یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید برای افزایش سرعت سایت انجام دهد.

دلیل اهمیت سئو چیست؟

زمانی که شما وب سایت خود را در اختیار سئو کار قرار می دهید بعد از گذشت مدتی سایت شما رتبه ی بهتری در گوگل پیدا می کند. هرچه که رتبه ی سایت بالاتر باشد تعداد کلیک ها نیز افزایش می یابد و سبب بازخورد بیشتر وب سایت می شود.

یکی از دلایل  مهمی که امروزه سبب انتخاب سئو شده است مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع دیگر نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای تبلیغات نیست و با اطمینان به کار یک متخصص حرفه ای سئو تنها با گذشت یک مدت زمان کوتاه وب سایت شما بیشتر بازدید خود را خواهد داشت.

دلایل انتخاب سئو :

بسیاری از افراد قبل انجام خریدی حضوری اول آن را در گوگل جست و جو می کنند:

طبق تحقیقات انجام شده حدود ۸۱% از افراد قبل از اینکه سراغ موردی بروند اول در گوگل آن را جست و جو می کنند.

سئو سبب برند سازی می شود:

تصور کنید زمانی که کاربر در سایت گوگل در حال جست و جو است و نام شما را ببیند چه تاثیر مثبتی در صنعت شما می گذارد.

توانایی سئو در کسب موفقیت های طولانی مدت :

همانگونه که در کسب و کار خود پیشرفت می کنید باید وب سایت خود را نیز توسعه دهید. اگرچه شما باید مدت زمانی را مناظر بمانید تا از طرق سئو کسب و کارتان پیشرفت کند اما این موفقیت طولانی مدت است.

دیدگاه: