آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
زبان فرانت اند و بک اند" alt="آشنایی با دو زبان فرانت اند و بک اند">

آشنایی با دو زبان فرانت اند و بک اند

توسعه وب با ترکیبی از هر دو زبان فرانت اند و بک اند کار می کند که توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای ساخت یک وب سایت یا برنامه وب با عملکرد خوب استفاده می شود. در اینجا، در مورد برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی وب که می توانید با یادگیری و کسب تجربه در آن ها به یک توسعه دهنده وب موفق تبدیل شوید، خواهید خواند.

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

زبان برتر توسعه وب Backend

 زبان برتر توسعه وب Frontend

HTML

زبان نشانه گذاری اساسی ترین زبان طراحی وب است. احتمالاً این اولین زبانی است که به یک طراح وب آموزش داده می شود و به طور مؤثر آن را به یکی از مهم ترین ابزارهای هر طراح در جعبه ابزار خود تبدیل می کند. این یکی از زبان های اولیه طراحی وب است.

کارایی

 ساختاری برای کل وب سایت ایجاد می کند.

طراحان را قادر می سازد تا قاب اصلی را برای کل وب سایت و طرح بندی کل پروژه را تنظیم کنند.

 اگرچه این زبان در مقایسه با استانداردهای فعلی بسیار قدیمی است، اما هرگز ارزش خود را در جامعه کدنویسی از دست نداده است زیرا دائماً در حال بهبود و ارتقا است.

 تبدیل آن به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت های زیبا و خیره کننده.

 اگرچه HTML با زبان های جدیدتر دیگری برای طراحی وب سایت جایگزین شده است، اما همچنان زبانی است که برای کمک به ایجاد درک درستی از نحوه کار ساخت وب سایت استفاده می شود.

 احتمالاً به همین دلیل است که هر توسعه دهنده وب سایت حرفه ای این زبان را می آموزد حتی اگر اغلب از آن استفاده نمی کند.

با تغییر در فناوری ها و نحوه استفاده از آنها. اگرچه HTML ارتباط خود را از دست نداده است، اما در مورد کدنویسی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

CSS

ما نمی توانیم در مورد HTML بدون ذکر CSS صحبت کنیم. این دو زبان در کنار هم پیش می روند. اگر HTML بدن است، CSS روح است. HTML به توسعه طرح و ساختار وب سایت کمک می کند در حالی که CSS به توسعه جنبه بصری وب سایت کمک می کند. CSS پلتفرمی است که تعداد n گزینه برای طراحی وب و خلاقیت ارائه می دهد.

هنگامی که با HTML جفت می شود

 به طراح اجازه می دهد تا جزئیات را به صفحه وب اضافه کند و صفحات وب متعددی را به راحتی به سایت اضافه کند.

 وب سایت نه تنها تحت تأثیر ظاهر خود قرار می گیرد، بلکه جزئیات جزئی مانند سایه زدن، یک ظاهر طراحی متن و قالب بندی CSS به همه این امکانات کمک می کند.

 در این حالت کد با کد اصلی نگهداری نمی شود بلکه در فایل جداگانه نگهداری می شود و بعداً به کد اصلی وارد می شود. این یک زبان برنامه نویسی وب سایت مهم است.

جاوا

جاوا محبوب‌ترین زبان سمت سرور برای تصمیم‌گیری برای سایت‌های مقیاس بزرگ بوده است که از یک نمونه به نمونه دیگر حجم زیادی از آن را لحظه به لحظه می‌گذرانند. دلیل محبوبیت این زبان در بین سایت‌های با فعالیت بالا این است که این سیستم تمام زبان‌های دیگر را قدیمی کرده است. این بدان معناست که برنامه های کاربردی مبتنی بر سرور سریع دارد.

این زبان برای طراحی و توسعه بازی ها، برنامه ها، محتوای وب و نرم افزار استفاده می شود. طبق مطالعات 15 میلیارد دستگاه به یک روش از پلتفرم های جاوا استفاده می کنند. از این زبان بیشتر استفاده می کنند. زیرا قابل حمل هستند و می توانند روی هر پلتفرمی اجرا شوند.

جاوا اسکریپت

این زبان اسکریپت است که عنصر تعاملی وب سایت است. توسعه دهندگان وب باید قبل از یادگیری هر زبان توسعه وب دیگری به دانش این زبان مجهز شوند. این زبان برای ایجاد 3 لایه طراحی وب با CSS و HTML تعامل دارد. توسعه دهندگانی که توسعه Backend انجام می دهند باید با زبان راحت باشند.

پایتون

پایتون یکی از زبان های ضروری برای طراحی وب است. این ساده ترین کار است و برای ایجاد یک چارچوب برای وب سایت مورد نیاز استفاده می شود. زبان‌ها از کدنویسی و نحو آسان استفاده می‌کنند که آن را ارجح‌تر می‌کند. برخی از وب سایت های معروف پینترست و اینستاگرام هستند. این زبان به طور جهانی مورد استفاده قرار می گیرد . زیرا درک کد را برای طراحان فراهم می کند و این نشان می دهد که عملکرد بیشتر و خطوط کدگذاری شده کمتر است. پایتون یک کتابخانه استاندارد دارد که کد واقعی را کوتاه و ساده نگه می دارد. این کتابخانه شامل ظرفیت های از پیش کدگذاری شده است. که می توان آنها را به سرور دانلود کرد و از آنجا این کدها را می توان به انتخاب ما به سیستم وارد کرد. به طور مشابه، مانند جاوا، زبان پایتون برای سرورهای وب طراحی شده است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *