آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
دلایل نیاز یک کسب و کار به سئو" alt="دلایل نیاز یک کسب و کار به سئو چیست">

دلایل نیاز یک کسب و کار به سئو چیست

سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش درآمد کسب و کارهای شما است. تصور کنید زمانی که نام برند شما در صفحات اول گوگل باشد چه تاثیری روی اعتماد کاربر یا مشتری می گذارد. دراین مقاله قصد داریم دلایل نیاز یک کسب و کار به سئو را بررسی کنیم.

ویژگی های مثبت سئو که آن را از هر روش دیگری متمایز کرده است:

  • کارآمد و مقرون به صرفه
  • بهبود دید کلی کاربر نسبت به سایت
  • کمک به برند سازی
  • جلب اعتماد مشتری

دلایل نیاز کسب و کار به سئو چیست؟

سئو باعث افزایش اعتماد مشتری می شود:

با ثبت صنعت خود در گوگل شما برای خود یک برند می سازید که موجب جلب اعتماد کاربر می شود. ثبت نام تجاری خود در گوگل کاری زمان بر است که با سئو امکان پذیر است.

آشنایی با نیاز کاربران سایت:

یکی از دلایل نیاز کسب و کار به سئو بررسی رفتار کاربر است. شما با ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول می توانید رفتار و نیاز کاربران را بررسی کنید و متوجه شوید که کاربر در سایت شما بیشتر به دنبال چه چیزی است.

جذب کاربران محلی:

یکی از کاربردهای سئو ، سئوی محلی است. سئوی محلی به این معنا است که تمرکز روی یک منطقه ی مورد نظر است. در واقع اگر شما روی سئوی محلی تمرکز کنید می توانید مشتری های محدوده خود را داشته باشید.

سئو یک استراتژی بلند مدت است:

یک سئو کار بین 6 ماه تا 1 سال زمان نیاز دارد تا بهترین تاثیر را روی سایت بگذارد. اما تاثیرات آن تا چند سال مداوم است. هم چنین سئو در چرخه ی خرید تاثیر به سزایی می گذارد.

سئو در کسب و کار چگونه تاثیر می گذارد؟

تصور کنید که تمام تکنیک های سئو را روی سایت خود پیاده سازی کرده اید و جزو صفحات اول گوگل هستید. کاربر با سرچ کردن محصولی که می خواهد با سایت شما مواجه می شود و اینگونه فروشتان چند برابر خواهد شد.

هم چنین با پیاده سازی تکنیک های سئو مشتری های بالقوه به مشتری های بالفعل تبدیل شده و به برند سازی شما کمک شایانی می کند.

به طور کلی مزایای سئو برای یک کسب و کار به شرح زیر است:

  • افزایش نرخ کلیک
  • صرفه جویی در هزینه تبلیغات
  • افزایش فروش
  • افزایش ترافیک سایت
  • تبلیغات 24 ساعته
  • جلب اعتماد
  • پیشی گرفتن از رقبا

سئو برای چه سایت هایی مناسب است؟

شاید با خود فکر کنید که سئو تنها برای سایت های فروشگاهی مناسب است. اما باید بگوییم که اینطور نیست. علاوه بر سایت های فروشگاهی سایت های خدماتی، شخصی، شرکتی و آموزشی نیز برای ثبت  برند و اعتبار خود به سئو نیاز دارند.

Comments

2 پاسخ به “دلایل نیاز یک کسب و کار به سئو چیست”

  1. […] کسب و کارتون، استراتژی دیجیتال مارکتینگ میگویند! مثلا سئو، کمپین های تبلیغاتی، مدیریت شبکه های اجتماعی و…. بخشی […]

  2. […] سئو برای وب سایت های فروشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که یکی از بزرگترین دغدغه فروشندگان کم شدن میزان فروش محصولاتشان است. امروزه کاربران قبل از خرید محصول مورد نظرشان را در گوگل سرچ می کنند. پس اینکه محصولات شما در صفحات اول گوگل نمایش داده شود بسیار حائز اهمیت می باشد. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *