آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب" alt="روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو">

روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو

سئو یک بازاریابی درون گرا است که همه چیز حول کلمات کلیدی می چرخد. کلمه کلیدی مناسب تاثیر زیادی در سئو دارد چراکه با عبارت کلیدی تان موجب جذب بازدید کننده می شوید. هرچقدر در انتخاب این کلمات دقت عمل بیشتری به خرج دهید احتمال موفقیتتان بیشتر می شود. در ادامه ی این مقاله روش های پیدا کردن  کلمه کلیدی مناسب برای سئو را معرفی می کنیم. قبل از هرچیز باید هدفمان را از انتخاب کلمات کلیدی مشخص کنیم. گاهی اوقات هدف تنها فروش است و بعضی اوقات نیز هدف کسب اعتماد مشتریان می باشد. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای یک تولید محتوای جذاب نقش کلیدی دارد. برای داشتن یک محتوای جذاب به لینک تولید محتوا در کرمان مراجعه کنید.

نکته خیلی مهم:

اگر هدفتان فروش بیشتر است از کلمات کلیدی طولانی تری استفاده کنیم. در ضمن انتخاب کلمات کلیدی مناسب مهم ترین بخش برای شروع تولید محتوای جذاب است.

مقاله مرتبط: تولید محتوا در کرمان

روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو:

بررسی دستی رقبا:

 سایت های رقیب خود را چک کنید. مقالات آنها را بررسی کنید و ببینید با چه کلمات کلیدی رتبه گوگل را بدست آورده اند. یا اینکه می توانید با کمک سایت هایی مثل  SEMRUSH مقالاتی که سایت رقیب در آنها رتبه گرفته است را مشاهده کنید. یک راه دیگر که می توانید از رقبا استفاده کنید بررسی انکر تکست های مقالات آنها است. برای استفاده از این روش مقالات سایت را باز کنید و لینک داخلی آنها را بررسی کنید. باید توجه کنید که روی چه کلماتی به صفحه دیگر از سایتشان لینک داده اند. درواقع این لینک داخلی ها همان کلمات کلیدی آنها هستند.

نتایج گوگل:

زمانی که شما عبارتی را در گوگل جست و جو می کنید و دکمه اینتر را فشار می دهید در انتهای صفحه پیشنهادات گوکل وجود دارد. در واقع این پیشنهادات ممکن جزمواردی باشد که کاربران زیاد سرچ می کنند. برای یافتن کلمات LSI ما پیشنهاد می کنیم حتما پیشنهادات گوگل را در نظر بگیرید.

نکته: یک راهکار دوم دیگر این است که  کلمه خود را به انگلیسی سرچ کنید و بعد از پیشنهادات گوگل آن استفاده کنید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی:

یکی دیگر از روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو استفاده از ابزارهای مختلف است. این نکته را بخاطر داشته باشید که از چند ابزار مختلف به صورت همزمان استفاده کنید تا نتایج آن را باهم مقایسه کنید. یکی از این ابزارها keyword tool می باشد. از مزیت بزرگ این ابزار این است که کلمات کلیدی طولانی اما پرکاربرد را ارئه می کند. همانطور که می دانید کلمات کلیدی طولانی سختی کمتری دارند.

سایت های پرسش و پاسخ:

وب سایت های زیادی از جمله Ask ، Yahoo Answers وجود دارد که کاربرانش در مورد موضوعات مختلف سوال و جواب کردند. در واقع دغدغه مردم گزینه خوبی برای پیدا کردن کلمات کلیدی می باشد. از آنجا که تجربهذنشان داده است با مراجعه به این سایت ها شما کلمات کلیدی طولانی دریافت می کنید که رقابت بین آنها کمتر است و احتمال موفقیت بیشتری برایتان وجود دارد.

سایت هایی برای آنالیز:

یکی از قدرتمند ترین روش های پیداکردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو سایتتان استفاده از سایت های آنالیز سئو مانند سرچ کنسول است. این روش به قدری دقیق است که می توان به جرات گفت روش های دیگر مکمل این روش است. با مراجعه به سرچ کنسول سایتتان و بخش کوئری آن می توانید کلماتی که کاربران  در سایتتان سرچ کرده اند را پیدا کنید و بر اساس آنها تولید محتوا کنید.

چند نکته مهم:

  • اگر در مورد یک موضوع دو مقاله داشته باشید شانس شما برای رتبه گرفتن بسیار پایین می آید. در مورد یک موضوع حتما یک مقاله بنویسید.
  • اگر وب سایت فروشگاهی دارید تولید محتوای شما باید برای فروش بیشتر محصول باشد. قبل از هرچیز محصولات و دسته بندی های محصولاتتان را سئو کنید.
  • بعد ازپیدا کردن کلمات کلیدی خود در آخر یک اکسل از آنها تهیه کنید و کلمات مرتبط با هم را حذف کنید.

Comments

8 پاسخ به “روش های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو”

  1. سحر موذی گفت:

    مطلب بسیار مفیدی بود

  2. سحر موذی گفت:

    مطلب مفیدی بود ممنون

  3. […] ابزارهای مختلف Chat GPT برای SEO، نحوه استفاده از Chat GPT برای روش های پیدا کردن کلمات کلیدی، بهینه سازی تصاویر وب سایت و نحوه نوشتن توضیحات متا، SEO […]

  4. […] مقاله مرتبط: روش های پیدا کردن کلمات کلیدی […]

  5. […] مقاله ای روش های انتخاب کلمات کلیدی را برای یک محتوای بسیار عالی بیان کردیم. پس این مقاله […]

  6. […] مقاله ای روش های پیدا کردن کلمات کلیدی را برای یک محتوای بسیار عالی بیان کردیم. پس این مقاله […]

  7. […] کاربر را در نظر می‌گیرند. این می تواند شامل انجام روش های پیدا کردن کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، و نظارت بر تجزیه و تحلیل و معیارها […]

  8. […] کاربر را در نظر می‌گیرند. این می تواند شامل انجام روش های پیدا کردن کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، و نظارت بر تجزیه و تحلیل و معیارها […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *