آخرین مقالات:
هیت مپ چیست + اهمیت آن
هیت مپ چیست + اهمیت آن
طراحی سایت تخصصی در مشهد
طراحی سایت تخصصی در مشهد
مزایای استفاده از المنتور چیست
مزایای استفاده از المنتور چیست
طراحی سایت در شیراز" alt="طراحی سایت در شیراز">

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک وب سایت دیگر یک لوکس نیست، بلکه یک ضرورت برای هر کسب و کاری است. مزایای داشتن یک وب سایت متعدد و متنوع است، از افزایش دید و اعتبار گرفته تا افزایش تعامل و فروش با مشتری. اگر هنوز وب‌سایتی ندارید، فرصت‌های زیادی را برای رشد کسب‌وکار و دستیابی به مشتریان بیشتر از دست می‌دهید.

یکی از بزرگترین مزیت های داشتن یک وب سایت این است که به شما امکان می دهد مخاطبان بیشتری نسبت به کانال های بازاریابی سنتی داشته باشید. با اینترنت، می توانید بدون هیچ گونه مانع جغرافیایی با مشتریان بالقوه از سراسر جهان، 24 ساعته و 7 روز هفته در ارتباط باشید.

طراحی سایت در شیراز

ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز

سابقه: داشتن سابقه یکی از مهم ترین موارد در تحقیق طراحی سایت در شیراز است. شرکت اسمارتن با بیش از ده سال سابقه کار بیش از 100 نمونه کار برای طراحی سایت دارد.

تخصص و تعهد به کار: اگر می خواهید وب سایتتان نسبت به رقبایتان خاص تر باشد باید ایده های نو و جذاب را به آن اضافه کنید. به همین دلیل متخصص بودن اعضای شرکت برای طراحی سایت بسیار مهم است. یک شرکت معتبر باید نیروهای ماهری داسته باشد تا نیاز های کیفی مشتریان را برطرف کند.

خدمات شرکت اسمارتن جهت طراحی سایت در شیراز:

  • طراحی صفحات به صورت اختصاصی
  • پشتیبانی از سایت
  • سازگاری با اصول سئو
  • امنیت بالا

طراحی سایت ارزان در شیراز:

یکی از ویژگی های بارز شرکت اسمارتن طراحی سایت ارزان در شیراز می باشد. مهم نیست که وب سایت شما چه نوعی باشد. چراکه این ویژگی شامل انواع وب سایت ها می شود از جمله:

  • وب سایت فروشگاهی
  • خدماتی
  • زیبایی
  • شرکتی
  • و...

شرکت اسمارتن در تمام زمینه های طراحی سایت مقرون به صرفه است. جهت ارتباط و مشاوره با کارشناسان اسمارتن تماس بگیرید.

طراحی سایت اقساطی در شیراز:

هزینه طراحی سایت به امکاناتی که شما برای سایتان درنظر گرفتید بستگی دارد. اگر از عهده هزینه آن به صورت یکجا بر نمی آیید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت اسمارتن برای شما عزیزان طراحی سایت اقساطی به صورت بلند مدت و کوتاه مدت درنظر گرفته است. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات برای پیشرفت شما عزیزان می باشد. 

مراحل طراحی سایت در شیراز:

بررسی ایده مشتریان

اولین قدم طراحی سایت در شرکت اسمارتن انتخاب هدف است. ایده ها و ترکیب رنگی که مشتریان از ما می خواهند در اولویت کار ما می باشد.

تعیین ویژگی های سایت:

در مرحله بعدی امکاناتی که برای وب سایتتان در نظر گرفته اید مهم است. ما با اطلاع از علایق شما و ویژگی های سایت یک جدول زمانبدی مشخص می کنیم. 

طراحی وب

زمانی که از نقشه راه آگاهی کامل را بدست بیاوریم مطابق آنچه که خواسته بودید طراحی را شروع می کنیم.

تولید محتوا:

بعد از انجام طراحی اگر وب سایت شما جلوه بسیار خوبی داشته باشد مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. حال اگر دوست دارید که مخاطبان شما به کاربران همیشگی تان تبدیل شوند یک محتوای قوی در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

بهترین شرکت طراحی سایت شیراز کدام است؟

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز باید ابتدا مهمترین معیارهای یک طراحی سایت خوب را بدانید. یک شرکت طراح سایت علاوه بر اینکه در کار خود حرفه ای و با تجربه باشد باید از وب سایت شما پشتیبانی خوبی داشته باشد تا هر گونه مشکلی را در این زمینه برطرف کند. همچنین باید محتواتی سایتتان را همیشه بروز نگه دارید تا کاربر هرآنچه به دنبالش است را در سایت شما پیدا کند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس درشیراز:

یکی از بهترین موارد در مورد طراحی وب سایت با وردپرس، انعطاف پذیری آن است. با هزاران تم و افزونه موجود، می توانید سایت خود را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید. از طرح های شیک و مدرن گرفته تا چیدمان های سنتی تر، گزینه ها عملا بی حد و حصر هستند. به علاوه، با تعداد زیادی افزونه موجود، می‌توانید ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، عملکرد تجارت الکترونیک و موارد دیگر را تنها با چند کلیک اضافه کنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی وردپرس سهولت استفاده از آن است. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که ممکن است به دانش برنامه‌نویسی گسترده نیاز داشته باشند، وردپرس به افراد مبتدی نیز اجازه می‌دهد تا یک وب‌سایت زیبا و بدون تجربه قبلی ایجاد کنند. خواه برای استفاده شخصی یا تجاری طراحی می‌کنید، وردپرس ایجاد سایتی را که دقیقاً همانطور که تصور می‌کردید به نظر می‌رسد و کار می‌کند، ساده می‌کند.

نکات مهم در ثبت دامنه برای طراحی سایت در شیراز:

دامنه آسان

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب دامنه اکثرا به آن توجه نمی کنند انتخاب دامنه آسان است. به این فکر کنید که کاربر باید اسم دامنه شما را بعد از یک بار ورود به خاطر بسپارد. پس هنگام اسم دامنه توجه کنید و سعی کنید مرتبط با حوزه کاری تان باشد

انتخاب اسامی کوتاه

نکته ی دیگر که باید به آن توجه کنید این است که هیچگاه برای دامنه تان اسم و فامیل خود را وارد نکنید. این موضوع برای کاربران اصلا جالب نیست. سعی کنید از اسم های کوتاه ایده بگیرید.

استفاده از کلمه کلیدی:

استفاده از کلمه کلیدی در دامنه خود کار را برای سئو کاران بسیار راحت می کند. برای مثال اگر در زمینه سئو کار می کنید اگر به نحوی این کلمه را  در دامنه خود به کار ببرید کمک زیادی خواهید کرد.

مراحل طراحی سایت شما

در اولین قدم و پیش از هر اقدامی، شرکت طراحی سایت اسمارتن برای شناخت و تفهمیم بهتر کسب و کار شما با هدف نیازمندی ها و فروش بیشتر شروع به آنالیز و بررسی کلی میکند. که این کار توسط کارشناسان این حوزه در بخش دیجیتال مارکتینگ اسمارتن به خوبی انجام میگیرد.

بعد از اتمام قدم اول درخصوص یافتن راه حل هایی برای فروش بیشتر شما از طریق وبسایت مراحل طراحی و ساخت سایت شروع به انجام میگیرد که در اینجا برای شما شرح میدهیم:

گام اول: بررسی و آنالیز رقبای شما در حوزه کسب و کارتان که همچنین سایت نیز داشته باشند.

گام دوم: براساس آنالیز انجام شده رقبای شما، نقاط قوت و ضعف آنها ارزیابی و نقاط قوتی که شما باید اعمال کنید را در برنامه طراحی سایت شما اعمال میکنند.

گام سوم: در این گام طرح پیشنهادی توسط تیم متخصص اسمارتن به شما ارائه میشود، که تغییر در این طرح توسط شما کاملا طبیعی است.

گام چهارم: نوبت به امضا کردن و توافق قرارداد استارت پروژه با تیم اسمارتن میرسد.

گام پنجم: در این گام ظاهر نهایی سایت به توافق نهایی میرسد. با یک جلسه که هر دو نماینده حضور داشته باشند (یک نماینده از تیم شما و یک نماینده از تیم فنی شرکت اسمارتن)

گام ششم: در این گام به شما یک طرح پیشنهادی از UI/UX توسط تیم اسمارتن ارائه میشود. در این حین اگر با طرح موافقت کردید به سراغ گام هفتم میرویم اگر خیر تیم فنی تا جایی تغییر ایجاد میکنند تا طرح نهایی موردتایید شما قرارگیرد.

گام هفتم: ارجاع طرح مورد تایید شما به تیم فنی کدنویسی/وردپرس شرکت اسمارتن برای اجرایی کردن آن.

گام هشتم: از زمان گام هفتم تا گام هشتم یک ددلاین تعیین میشود که درآن زمان تحویل پروژه به شما اعلام میگردد. در این حین تمامی مراحل پروژه اعم از میزان پیشرفت، کار های انجام شده و نشده و غیره را در وبسایت CRM (پنل مدیریت ارتباط با مشتری) اسمارتن میتوانید همواره پیگیر شوید.

گام نهم: رسیدن زمان ددلاین پروژه شما رسیده است و یک جلسه به همراه شما برگزار میشود تا تمامی اشکالات احتمالی سایت توسط شما رفع گردد.

گام دهم: در این گام تمامی اشکالات توسط تیم فنی رفع و تمامی تغییرات موردنیاز شما اعمال شده است. و اکنون شما صاحب یک وبسایت بی نقص هستید تا فروش خود را به وسیله آن افزایش دهید.

 

هنگام طراحی سایت در شیرازچه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

UI زیبا در طراحی:

فرض را بر این بذارید که وب سایت شما محل کسب و کارتان است. بنابراین تم گرافیکی سایتتان باید متناسب با فعالیت شما باشد. زمانی که سایت شما فونت مناسب و رنگ زیبایی داشته باشد جذب مخاطب نیز راحت تر می شود.

موبایل فرندلی:

از آنجایی که بیشتر کاربران با گوشی موبایل هستند اهمیت ریسپانسیو بودن وب سایت روی حالت موبایل مشخص می شود. ریسپانسیو بودن به این معناست که وب سایتتان روی حالت موبایل به خوبی نمایش داده شود.

سرعت بارگذاری سایت:

سرعت سایت مورد بسیار مهمی است. تصور کنید کاربر وارد سایت شما می شود و چیزی را جست وجو می کند اما به علت کندی سایت نیاز کاربر برطرف نمی شود. در نتیجه از وب سایت خارج می شود و به سایت رقیب مراجعه می کند. به طور کلی هر کاربر انتظار دارد که زیر 3 ثانیه محتوا را ببیند. کاهش حجم عکسهای سایت و.. در سرعت لود سایت تاثیر دارد.

شرکت اسمارتن:

برخی از فعالیت های مجموعه حرفه ای اسمارتن در زمینه طراحی سایت در شیراز به صورت زیر می باشد:

  • طراحی سایت
  • سئو سایت
  • طراحی اپلیکیشن 
  • تولید محتوا 
  • طراحی لوگو

 طراحی سایت در شرکت اسمارتن به صورت کدنویسی و وردپرس قابل انجام می باشد. همچنین اگر هزینه آن دغدغه ی شما است اصلا نگران نباشید😊. چراکه ما برای شما عزیزان شرایط ویژه ای در نظر گرفتیم که می توانید به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای دیدن نمونه کارهای وب سایت ما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. اگر قصد دارید بعد از اتمام پروژه طراحی سایتتان را سئو کنید و فروش بیشتری داشته باشید می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.

رایگان از ما مشاوره بگیرید:

طراحی سایت در شیراز برای کسانی که در زمینه های مختلف فعالیت دارند بسیار کاربردی است. اگر به تازگی کسب و کار خودرا راه اندازی کرده اید با کمک وب سایت می توانید زودتر شناخته شوید و فروش غیر حضوری داشته باشید. برای طراحی سایت خود باید از شرکت های با تجربه در این حوزه کمک بگیرید. شرکت اسمارتن در مسیر پیشرفت شما کنارتان خواهد بود

چرا قواعد سئو روی سایت باید اجرا شود؟

راه اندازی یک سایت بدون رعایت قوانین سئو برای شما هیچوقت موجب فروش نمی شود. هنگام طراحی سایت باید تمامی موارد سئو تکنیکال رعایت شود. زمانی که سایتتان به خوبی طراحی شود و موارد سئو رعایت شود گوگل علاقه مند می شود تا شما را صفحات اول نتایج بیاورد. و اینگونه شما فروش زیادی خواهید داشت. 

 

زمان پیاده سازی یک وب سایت:

هزینه وب سایت و زمان پیاده سازی آن از نگرانی های همیشگی مشتریان است. هنگام شروع یک پروژه باید مسیر آن مشخص شود و زمان را بهینه کرد. شرکت اسمارتن تلاش می کند که علاوه بر تحویل یک پروژه با کیفیت عالی در زمان نیز صرفه جویی کند تا دغدغه شما عزیزان کمتر شود. برای دیدن نمونه کارهای ما به این لینک مراجعه کنید.

 ری اکت چیست؟

باید بگوییم شرکت اسمارتن در زمینه طراحی سایت در شیراز هم سایت های ورد پرس و هم وب سایت هایی به صورت کدنویسی را آماده می کند. React یک کتابخانه محبوب جاوا اسکریپت است که به طور گسترده برای ساخت رابط کاربری استفاده می شود. این توسط فیس بوک توسعه یافته است و به دلیل کارایی و انعطاف پذیری آن شناخته شده است. React برای اولین بار توسط فیس بوک در سال 2013 معرفی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی در بین توسعه دهندگان به دست آورده است. انتشار اولیه React بر حل مشکل به روز رسانی موثر رابط کاربری متمرکز بود. React مفهوم DOM مجازی (Document Object Model) را معرفی کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تنها بخش های ضروری یک صفحه وب را بدون بارگیری مجدد کل صفحه به روز کنند. این امر عملکرد برنامه های وب را تا حد زیادی بهبود بخشید.

 راه اندازی محیط ری اکت

برای شروع با React، باید محیط توسعه خود را تنظیم کنید. مراحل زیر شما را در فرآیند راه اندازی یک محیط توسعه اولیه React راهنمایی می کند.

مرحله 1:

Node.js و npm را نصب کنید.
Node.js یک زمان اجرا جاوا اسکریپت است که به شما امکان می دهد جاوا اسکریپت را در سمت سرور اجرا کنید. npm مدیر بسته Node.js است و برای نصب و مدیریت وابستگی ها استفاده می شود.

مرحله 2:

یک پروژه React جدید ایجاد کنید
می توانید با استفاده از ابزار خط فرمان Create React App یک پروژه React جدید ایجاد کنید. این ابزار یک پروژه React جدید را با ساختار و پیکربندی دایرکتوری اولیه راه اندازی می کند.

مرحله 3:

سرور توسعه را راه اندازی کنید
هنگامی که پروژه شما ایجاد شد، می توانید با اجرای دستور npm start سرور توسعه را راه اندازی کنید. با این کار یک سرور توسعه محلی راه اندازی می شود و برنامه React شما در مرورگر شما باز می شود.

مرحله 4:

شروع به کدنویسی کنید!

با راه اندازی سرور توسعه خود، می توانید برنامه React خود را کدنویسی کنید. React از دستور JSX برای تعریف اجزای UI استفاده می کند، بنابراین باید با این نحو آشنا شوید.

Comments

یک پاسخ به “طراحی سایت در شیراز”

  1. […] مقاله مرتبط: طراحی سایت در شیراز […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *